Helgen är över

Jaha, då var det måndag igen då. Veckorna går så himla fort. Även om jag hade en tråklördag så har helgen gått riktigt fort.
Den avslutades med grillning och paj. Jag tycker om rabarberpaj, det har jag aldrig gjort förut. Med en massa socker och vaniljsocker på, så blev det inte så surt som jag annars har smakat. Men det finns inget som slår vaniljsåsen, Keldas.
På deras sida finns en massa andra goda recept upptäckte jag precis. Perfekt hjälp när veckomenyn ska göras!
Åter till helgen, så var den inte lika lyckad för Jennifers del.
Två träflisor (stickor) i foten och två utslagna tänder. Så kan man sammanfatta hennes helg


Det var en volt i studsmattan från en kompis som fick ena tanden att flyga och den andra att hänga på tvären. Den fick vi dra tre timmar senare.
Det här låter dramatiskt, eller hur? Det är inte så farligt, hennes två tänder var lösa från början. Så de fick bara lite hjälp på vägen. Men lite jobbigt var det.... Både jag och F drömde om lösa tänder den natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0