Fredag

God morgon! Idag är det fredag,igen. Veckorna går så fort.

Igår fick jag psykbryt på David. Han var övertrött men vägrade sova. Och när han blir övertrött gnäller han i ett. Jennifers ansvar för honom sträckte sig till första skriket, dvs två minuter efter uppdragningen. David somnade inte förrän vid tio igår kväll. Då hade jag tagit ett varv runt kvarteret med vagnen. Min plan var då att han skulle somna direkt, men den härä gången var det roligt att ligga och titta på alla skuggor efter gatubelysningen.

De flesta grannar har bra insyn varför man kunde glutta runt o se vad de gjorde, vilket tv-program de kollade på. hi hi.
Men insåg då att grannarna inte tittar på tv, de gör annat. Det känns som det bara är vi som bor framför tv:n på kvällarna. Och genast känns vårat liv tråkigare än andras... Ha ha

Ikväll blir det ingen tv för mig. Jag ska putsa fönster idag och sen ska jag fixa inför grillningen i morgon. I morgon har jag inte tid, för vi ska iväg på Arlas kosläpp. På söndag jobbar Fredrik igen så då blir det som vanligt.

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0