Ensam lördagkväll

David hade bara en liten vakentid, han har precis somnat igen. Fredrik åkte iväg till jobbet, han kände sig bättre.
Boffen ska sova hos S, såklart.

Så nu kan jag i lugnan ro prassla med godispåsen läsa lite bloggar, blogga och samtidigt se Knocked Up. Jag skulle nog kanske gå o lägga mig, men jag får vara uppe en liten stund till. Tills jag är säker på att Boffen har somnat.
De senaste gångerna hon sagt att hon ska sova och S så har hon kommit hem senare. Sist var det för att sängen var obekväm. Ha ha.

Måste också kommentera de (få) kommentarer jag får. Det är superkul! Jag förväntar mig inga megaläsare. Jag gör ju det här för min och familjens skull. Men när man ändå får kommentarer så blir man så glad. Jätteroligt
Tack! ♥




Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för din fina värmande kommentar! Blev så glad:)

2011-05-28 @ 22:53:01
URL: http://matildamayandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0