Bloggar

Jag följer några mammabloggare, det varierar över tid vad som intresserar mig. Men just nu är det mammabloggare, och av någon konstig anledning bor alla i Göteborg. Undrar vad det står för?
Jag saknar Götet, men jag vill ändå inte byta mitt hus, grannar eller område till något annat.
Hur som helst så är det en utav bloggmorsorna som "snor" mina inlägg. Tyvärr så hinner hon alltid blogga om saker som jag tänkt jag ska blogga om. Hmmm.
Men vad gör det? Jag är ju ingen direkt storbloggare och bloggar ju för min skull så det får vara så. Men lite komiskt är det. Det kanske är just därför jag följer hennes blogg...

Sist hade hon fyndat en filt på Gekås. Jag har ju tjatat om filtar hur länge som helst. Den filten var superfin, och jag lyckades fynda en filt på Tradera igår.

Bild från Tradera




Kommentarer
Postat av: Matilda; mamma till Elna

Tack fina du!



Kom tillbaka till Gbg vetja:)Visst är det svårt när man vill bo på två ställen samtidigt? Jag känner likadant. Hjärtat på ett ställe och hjärnan på ett annat.



Kram till dig och fin fina familj!

2011-05-27 @ 17:50:33
URL: http://matildamayandersson.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Skickar en varm hälsning om en underbar helg, kramar!!

2011-05-27 @ 21:55:50
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0