17 maj

God morgon. Här hos mig startade dagen 06, David har precis somnat för att ta sin första nap. Själv ska jag väcka övriga i familjen.
Boffa ska iväg till förskolan, hennes näst sista vecka. Fredrik är ledig idag.
Och det är jag så himla glad för. För senare idag ska David ta vaccinationssprutorna och blödig som jag är, kommer jag nog inte vara i samma rum. David får sitta tryggt hos pappa. Då förstår ni kanske vilken ångest jag har för 7 juni, då operationen väntas..

I övrigt kommer nog min dag fyllas med veckohandling och vaggandes av skrikig bebis. Jag hoppas att David inte kommer reagera så mycket på sprutorna. Jag är ensam ikväll, F ska iväg på bio.

Idag är det ju dagen då EPA-familjen ska bli fyra. Jag är redo att ta hand om lilla A. Vore ju himla roligt om det hände snart, så att jag kan snusa på bebis igen. =) David vill ju ha kompis också!


Kommentarer
Postat av: Matilda; mamma till Elna

Jag vill börja med att tacka för din fina kommentar, jag blev så glad!

Jag vill inte att min flicka ska växa upp och tro att hon sitter på en tron och är en prinsessa.=) (sen att hon är min lilla prinsessa, det är en annan sak;) )

2011-05-17 @ 09:16:15
URL: http://matildamayandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0