10 veckor

Det går så fort. David blev 10 veckor igår. När man tänker tillbaka på allt vi hunnit under dessa veckor är det galet vad fort tiden går.
David är nu en bebis som ställer lite krav på omväxling, okej, det har han gjort i några veckor. Men han är inte det där lilla paketet som bara ligger still och är nöjd längre.
Han är mer vaken än vad han sover. Jag älskar att höra hans skratt på dagarna. Att göra konstiga ljud är en favorit.

Igår vände han sig från rygg till sida två gånger, men jag tror fortfarande att det bara var en tillfällighet. Inget han egentligen kan. Igår fick han nog syn på sina fötter för första gången. Han hade ett par randiga färgglada strumpor på sig. Herregud vad han spanade. Undrar när han får lite mer kontroll över kroppsdelarna och faktiskt tar tag i fötterna.
Det är så gulligt med bebisar som leker med sina fötter. Jennifer var aldrig intresserad av sina fötter. Eller så var det jag som inte gav henne möjligheten. För det var jag som höll på med fötterna hela tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0