Utfrågning

Höger- eller vänsterhänt:
Vänster!
Hårfärg?
Mörk
Ögonfärg?
Grön
Soluppgång eller solnedgång?
Solnedgång!
Syskon?
Japp, minst bland alla
Favoritmånad?
Augusti. Sol och värme 
Vem ringde du senast?
Mamma så klart
Vem ringde dig senast?
Amanda
Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Hmm… "Vi kommer om fem min"
Vad är dagens planer?
Bada David och handla, fredagsmys
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
sms faktiskt, men drt beror på till vem
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda, pappsen lever inte längre =(
När såg du senast din mamma?
Det är inte ofta, men i söndags träffade jag henne!
När vaknade du idag?
Har jag sovit???
Vem fick dig att skratta senast?
Sveriges värsta bilförare
Är du för ung för att äga vinylskivor?
Tyvärr inte
Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar!
Sover du med eller utan kläder?
Jag tycker bäst om utan, men nu sover jag med. Det är så kallt att kliva upp på natten
Hur många landskap har du bott i?
Ehhh… Få se nu… Gästrikland, Hälsingland, Götaland, Stockholm och Uppland, 5!
Har du någon gång spytt på fyllan?
Ja, alldeles för många gånger. Dom tiderna är över nu!
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota!
Humör just nu:
Trött, va tror du!?
Favoritgodis:
Allt!
Är det nåt du absolut inte äter:
Matrester
Vad sa du senast:
Hur ska jag komma ihåg det?
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
Ingen aning
Sommarplaner:
Njuta av sommaren tillsammans med familjen, var? Ingen aning
Fisk eller badkruka:
Badkruka, det är för kallt i vattnet
Hur många kuddar sover du med:
en!
Favoritväder:
Sol o värme så klart!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
Mobil, dator och Fredrik som kan rädda mig!
Spelar du nåt instrument:

Morgon- eller nattmänniska:
Morgonmänniska, men nu är jag en dygnetrunt människa ha -ha
Sparare eller slösare:
Slösa ekonomiskt!
Bästa film:
Gillar inte film
Tror på liv på andra planeter:
Ja!
Tror du på mirakel:
Ja!
Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Ja, ibland för tolerant
Är du kittlig:
Ja!
Snarkar du?
Ja!
Stjärntecken?
Jungfru
Rädd för insekter?
Ja ganska, de är mest äckliga
Äckligaste insekten:
Spindel!
Största svaghet:
Vill vara snäll mot alla
Det här är jag bra på:
Shoppa, putsa fönster och analysera sönder mig
Bästa bok?
Stieg Larssons
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Flyga!
Vad vill du jobba som?
Hemmafru :)
Pizza eller hamburgare?
Pizza!
Skriver du dagbok?
Bloggar
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Har redan åkt dit, två tatueringar och 3 piercingar, inga piercingar kvar dock
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
Välstädat!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Aldrig
Vilken hand håller du gaffeln i ?
Vänster
Är du rädd för blod?
JA
Saltar du på maten?
Bara tomater o keso
Gillar du att sjunga?

Anser du att du är stark?
Ja, psykiskt
Brukar du sola?
Mmm
Vad gör du om du får hicka?
Hickar
Använder du knark?
Nä!
Kaffe, te eller inget?
Kaffe o te
Har du en besatthet?
Godis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0