Snabb leverans-I like

För några år sedan var jag verkligen en shopoholic, det har lugnat ner sig. Jag vet inte hur många gånger jag har knappat hem en massa saker från nätet, men när jag kommer till kassan och ska betala, då stänger jag ner allt. Sen står jag i min garderob varje morgon och svär över att jag inte har några kläder att ha på mig.
Det är ett stort irritationsmoment, att jag som gillar nya kläder och skor inte shoppar.

Men i förrgår så slog jag till, för att bygga upp vårgarderoben. Jag klickade hem två klännigar från Nelly på rean.
Och redan igår så låg paketet i brevlådan. Jag gillar snabb leverans! Det blir lite roligare att shoppa då liksom :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0