Måndag

Go morgon!

Nu är det måndag, men för mig spelar väl veckodagen ingen roll, eller? Det skulle vara för postens skull då. Idag väntar jag tillbaka min mobil, lovely! Den är saknad.

David börjar få regelbundenhet i sin nattsömn, vaknar var 3:e timme. Även idag fick jag sovmorgon till kl 6, men det berodde på att han var vaken mellan 2 och 3. Tänk att man ändå fungerar rätt okej trots brist på sömn.

Klockan är 07.20 och Jennifer börjar vakna, jag hör lite jäspningar från hennes rum. Hon är så superduktig, vid åtta säger hon till att hon vill gå o sova. Hon sover hela natten och skulle vi sova när hon vaknar så pysslar hon lite för sig själv.

Idag ska jag rensa lite i Boffas garderob och få ut lite på Tradera



Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Mm, det känns härligt o känna sig så lugn, som man hittat sig själv under mammaledigheten. Hoppas du med får en underbar tid hemma som föräldraledig.



Kramar, fin vecka önskar jag dig!

2011-03-21 @ 13:40:43
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0