Helgen!

Helgen har inte innehållit något bloggande alls, kanske för att Fredrik varit ledig.
I fredags åkte jag och David till jobbet för att äta våfflor och träffa alla goa igen. Det var riktigt roligt att se alla gamla och nya, de såg ut att ha det bra. Klart att jag saknar jobbet nu när jag var där, men ska njuta ett tag till av föräldraledigheten i alla fall. En massa fina kläder fick vi också! :)

David fann sig gott hos veteranerna med barn och barnbarn. Han blev lugnet själv, tills han kom hem. Hjälp vilket kolikanfall han fick. Så det blev ju inte så mycket fredagsmys hos familjen A.

Däremot var han en annan person när han vaknade i lördags. Han låg vaken i sängen och pratade lite.
Lördagen bestod enbart av shopping. Tyvärr bara en tröja till mig själv.

Äntligen köpte jag jackan till David, den bestämde jag mig för långt innan han föddes. Om det blev en pojke skulle jackan bli hans.


Jennifer fick en Odd Molly-inspirerad jacka från HM


På Intersport hittade vi lekstället till henne. 24-timmar senar kommer hennes bästa vän hit med samma kit på sig. Det slår aldrig fel... :)

Jennifer bestämde sig för hatten!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0