Dr besök

Go morgon!

Den här natten har varit okej, men det är inte okej att jag ska gå o sova kl åtta varje kväll. Ändå sov jag två timmar på dagen igår, hur skönt som helst.

Idag, snart, ska jag iväg till doktorn. Jag tog tag i mitt liv och bokade en tid. Knölen ska undersökas, det är inte utan ångest. Men jag vet att det är det enda rätt, face the truth!
Det brukar ju bara vara normalt med mig när jag till slut går iväg till doktorn, så jag hoppas innerligt att det är normalt idag med.
David ska jag lämna till barnvakt för första gången. Hoppas att det går bra. mitt probelm är bara att tajma in amningen så sent som möjligt.

Idag hinner jag inte med någon vila, det är städning som står på agendan. I morgon kommer svärisarna. Vore ju trevlig om det såg okej ut i alla fall!

Wish me good luck!


Kommentarer
Postat av: Hanna Granlund

Hoppas att det går bra!

2011-03-17 @ 09:14:48
Postat av: Lloydletta

Great .Now i can say thank you!

2011-05-25 @ 21:23:48
URL: http://lloydletta.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0