Stark mamma ännu starkare David



Jaha, nu har jag absolut ingen kontroll längre. David är nere på plan 1, operation. Jag sitter här i det tomma rummet utan säng.

Som tröst har jag kvar hans Findus, David håller till godo med sin dinglis.
Natten har varit okej för hans del, det har gått förvånansvärt bra utan att äta. Sista måltiden vid 3, sen lite saft vid 6. Det var premiär för saft för hans del idag. Han somnade i vagnen vid sju och vaknade vid halv åtta. Det var väl sugarrusch som gjorde att han vaknade och var på gott humör. Han skrattade och pratade med sköterskorna.

Vid åtta tog vi sängen och åkte hissen ner. Det var mycket folk så David stirrade runt. Sen tog en sköterska honom och försvann bakom dörrarna. Gråten kom så klart. Jag har ju ingen kontroll längre, får inte vara med honom på flera timmar.
Hoppas hoppas att det går bra.

Frukost har jag fått serverat, så nu ska jag försöka få i mig kaffe, yoghurt och en smörgås. Fredrik och Boffan .

Därefter ska nog vara på ingång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0