Lättnadens ögonblick

För ganska precis två timmar sedan fick vi går ner till David på uppvaket. Sköterskorna säger att op gått bra. Vi har inte pratat med läkarna än. Men vad gör det, nu är David tillbaka där han ska vara. Hos oss!
Nu släpper jag inte taget mer. Boffen har åkt och badat med pappa, hon tycker det är görtråkigt här.
David sover här bredvid mig, det enda som hörs är droppmaskinen och tangentbordsknapparna. Okej, det är studenten i Uppsala, de hörs också!

Det var liksom en annan David vi såg i uppvaket. Konstig känsla, men han är så fin. Och jag ska aldrig mer klaga på att han är en känslig kille. Han har fixat det här!




Fortfarande kvar på uppvak, efter en amning. Därav den blodiga näsan!
Han är proppad med Alvedon och Morfin så då är det inga problem att amma.
Min duktiga superprins!

Nästa mål är att få ta bort droppet och nålarna som sitter i varsin fot, nästa mål är att åka hem och skölja av sig sjukhusbacillerna!


Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Åh vad skönt! Vad fin han är!



Kramar

2011-06-07 @ 13:47:22
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0