Veckans företag

tretti.se är just nu det bästa stället att handla på. I alla fall om man tänker service. För cirka en månad sen köpte vi en blender, jag är supernöjde med den. Men tyvärr så blev det en spricka i kannan så den har stått i några dagar.
I förrgår mailade jag tretti.se och undrade vad jag skulle göra. Jag fick extremt bra service och de svarade snabbt.
I går pingade det till i telefonen från posten" Ditt paket från tretti.se finns att hämta på.." WHAT???

Tretti.se skickade helt enkelt en ny blender till oss. Herregud, det var inte vad jag hade förväntat mig. De frågade inte ens efter bilder på att kannan verkligen var trasig. Tänk om jag ljög?
Riktig bra service. Så nu har vi 1 ½ blender. Så om jag är rädd om kannan kan vi bara byta ut motordelen när den slackar efter.
Och det blir långt fram i tiden eftersom det är 5 års garanti på motorn.

Veckans företag är helt klart tretti.se




Kommentarer
Postat av: Anna på tretti.se

Hej Maria!



Jag heter Anna och jobbar på tretti.se bland annat med omvärldsbevakning. Hittade din trevliga blogg och blev jätteglad att vi blev "Veckans företag"! :) Det värmer mycket och vi hoppas på ett återseende ;)



Ha en fortsatt trevlig sommar (så länge den varar)!



Med vänlig hälsning

Anna

2011-08-15 @ 09:16:10
URL: http://www.tretti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0