Lördag

Igår var en hemmadag utan att jag kände av stressen. Ofta när vi inte har något planerat blir jag tokstressad och tycker att allt blir tråkigt. Men igår kände jag den inre friden och tyckte att det var skön. Ha Ha.
Idag har vi heller inget planerat vilket gör mig lite stressad. Ska nog försöka komma på något, vädret är inte så bra vilket begränsar alternativen..

Igår gjorde jag och Boffa lite chokladbollar i alla fall. Nästan så att de ser proffsiga ut, ha ha. Tänk på att det är jag som har gjort dom...


Goda blev de också..

Jag testade nu att smälta smöret istället för att köra det rumsvarmt. Smeten fick stå i kylen en timme innan vi rullade bollarna. Dessutom körde jag havregryn, socker, kakao och vaniljsocker i mixern. Jag gillar inte hela havregryn. Det är ett tips!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser supergott ut! Vars har du köpte burken förresten? Kram

2011-07-16 @ 23:54:20
URL: http://skargardsmamman.blogg.se/
Postat av: spiderchick

mmmm gott :-)



tack för din snällingkommentar! Jag blev väldans glad :-)

2011-07-17 @ 10:08:10
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0