Fredag

Jag lever! Jag har saknat min blogg, och gör det fortfarande. Men jag har inget att blogga om..

Igår ägnade jag hela dagen åt en systemåterställning, det blev så mycket bättre... Borde har gjort det för längesen men har inte orkat. Hoppas nu bara att jag kom ihåg att spara allt jag behövde spara.

Idag är det fredag och på söndag åker vi till Gbg. Eller rättare sagt, Floda. Jag hoppas på dåligt väder då, annars vet jag inte hur vi gör. David klarar liksom inte av livet i en bil. Han blir galen och helt blöt av svett. Det känns som jag misshandlar honom genom att sätta honom i bilen.
Det var inte helt lätt när vi åkte till Östhammar, han kan inte sova när han väl känner av paniken. Någon som har tips..
Det känns inte riktigt tillräckligt med att stanna ofta, för det är 45 mil. Man vill ju komma fram nångång..


Kommentarer
Postat av: Paula

Men ta tåget! Ingen panik, luftigt och skönt.

2011-07-22 @ 11:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0