Coop

Nu är det krig med Coop. Jag brukar inte handla där, men ibland när jag ändå är i Boländerna så känns det onödigt att åka till Gränby. Men nu får omvägen dit vara värt varje krona.
Tidigare har jag berättat om vilöken som kostade 350 kr, en annan gång var det något annat jag fick betala för som jag inte hade handlat.
Nu har det hänt igen. Tydligen fick jag betala två-pack bröd, trots att jag bara köpte ett paket. Det har hänt tre gånger inom kort.
Nu tror jag inte att det bara är av "misstag" längre. Nu är jag övertygad om att det är deras idé. Sedan Citygross öppnade på andra sidan gatan har de tappat kunder kanske..

Jag blir också arg på mig själv eftersom jag inte kontrollerar kvittot förrän jag har kommit hem..

Bojkotta är ordet! Nu ska jag ta reda på kontaktuppgifterna och ringa och klaga, vilket inte tillhör mig.




Kommentarer
Postat av: Marie

Ojdå vitlök för 350:-, det var schysta lökar får man säga =D, men jag hade också reagerat, för det är dyrt att handla som det är så jag hade gått tillbaka



Tycker det är befogat att klaga denna ggn

2011-07-20 @ 16:33:05
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0