BOB Be Natural

Jag har som Smartsons testpilot nu fått möjlighet att testa BOB Be Natural. BOB Be Natural finns som saft, marmelad eller sylt.
Jag valde en flaska saft, apelsin/passion. Flaskan är mindre än andra saftflaskor, men ska ändå ge 4 liter saft. Den ska vara innehålla naturliga ingridienser.
Den är så klart något dyrare än vanlig saft, men de naturliga ingridienserna kan ju överväga priset. Flaskan är tilltalande.
Den innehåller fruktkött varför man ska skaka den först, något jag missat hittills. Den är hållbar i cirka en månad efter öppnad flaska. Men det är nog inga problem att göra slut på den.

Jag är inget saftlover, vill ha så svagt som möjligt. Så därför känner jag inte riktigt smaken och eftersom jag missat fruktköttet får jag nog blanda mig ett glas nu...

Jag gillar BOB Be Natural, den smakar inte annorlunda än annan saft men att den inte innhåller några konsveringsmedel är ett stort plus. Det känns lite nyttigare än vanlig saft. Apelsin/passion är en bra kombination, apelsinsmaken är dominant.
Jag kan absolut tänka mig att köpa saften igen.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Håller med dig, att apelsinsmaken dominerar! Hann dock bara ta ett glas saft själv, eftersom "byggjobbarna" här hemma tyckte den var väldans go, så flaskan var slut på 1 dag! ;-)

2011-07-21 @ 15:36:16
URL: http://skargardsmamman.blogg.se/
Postat av: Lisa

Molle är inte helt renrasig, mamma bondkatt och pappa Norsk Skogskatt =)

2011-07-21 @ 15:53:37
URL: http://skargardsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0