Prinsessan

Idag blev det husdjursmässan i Kista. Tanken var att jag och Boffa skulle åka i morgon. Men då snöovädret kommer i morgon, fick det bli idag istället.
Precis när  jag gjort mig i ordning kommer Jennifer på att hon inte kan gå ut, utan att ta en koll i spegeln.
Då började hon sminka sig med sminket hon fick i julklapp. Blå ögonskugga och röda löppar. Jag passade på att ringa mamma under tiden. Det tar ju sin tid att sminka sig...
Sen kommer hon till mig och säger att hon måste byta kläder för att det passar inte till sminket.
Så det blev klänning och tights idag.

Husdjursmässan var så där, inte värt sitt besök. Det var få djur att titta på. Vi var där för nåt år sedan och då fanns det fler djur att titta på.

Eftersom det var tråkigt måste en belöning komma med detsamma. Därför blev det ett besök på KistaGallerian med. Där fanns det betydligt mer att titta på =)
Tyvärr hittade jag inga skor eller stövlar, men tack o lov gravidkläder.
Jag mår så dåligt av att ha kläder på mig , och nu köpte jag ett superskönt linne. Som dessutom kommer vara utmärkt som ett amningslinne. Herregud, Fredrik kan inte säga något om det inköpet. =)

Idag är det fredag och fredagsmys. Boffa spanar in Barda och själv förbereder jag bokslutet som ska göras klart i januari. Vilket fredagsmys, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Tesan

Jo jag såg att du hade samma paket :-) Tur manhar så många besökare i sin blogg. Kommer bli rena slagsmålet om produkterna. Hahahahaha!

2011-01-07 @ 20:28:56
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0