Utan sin....


Boffa gick iväg till sin BÄSTA kompis igår eftermiddag. Hon ville springa dit vid 10, men det gick inte.
Jag har inte sett henne sen dess.
Hon skulle inte ha någon middag för hos bästisen serverades köttbullar och makaroner, vilket är en favorit hos Jennifer. Fredrik var dit o knackade på. Jennifer hade sagt
- Om det är min pappa, säg att jag inte ska följa med hem.
Badrummet tändes och vi kunde se två stycken i badrummet. Det var inte svårt att gissa vilka det var. Tjejerna skulle bada. Två timmar senare släcktes det! Undrar hur deras kroppar såg ut?

Vi hade meddelat mamma S om att hon skulle skicka hem J när det var kväll. En kvart senare än vad som brukar vara "tiden" ringer S och berättar att de sitter i soffan med pyjamas på och att J vill sova över.
Så inatt sover hon hos grannen igen, utan sin nalle och utan att behöva säga go natt till oss.

Vilken stor tjej man har. Ibland undrar jag om det är något fel eftersom hon så lätt kan vara borta. Men som en klok kvinna på jobbet säger, så är det nog ett tecken på att hon är trygg. Och det vill jag tro. Hon är annars en blyg tjej, men hos bästisen finns ingen blyghet.

De senaste gångerna hon sovit borta har hon inte kommit hem förrän på eftermiddagen. Men idag borde hon komma tidigare för hon ska ju iväg på kalas kl 14.

Man kan inte tro att det är min 5 åring det handlar om. Stora tjejen som ska bli storasyster idag!


Kommentarer
Postat av: Tesan

Komsi, komsi bebis!!!

2011-02-13 @ 07:49:01
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0