Tisdag

Jaha, då var jag ännu en dag närmare BF. I morgon är det ett besök hos barnmorskan igen, hoppas att det blir det sista. Inte för att barnomorskan är fel, snarare att bebis ska komma.

F har en jobbig vecka framför sig. Han jobbade eftermiddag igår och resterande del av veckan ska han jobba förmiddag. Min F är inte känd för att vara morgonpigg och det händer att han försover sig. Vilket så hände i morse, förmiddagsveckan började bra..
Förra veckan när vi pratade om det så tippade jag att han skulle försova sig två gånger, det verkar inte helt omöjligt.
Hela dagen brukar bli konstig när man har försovit sig, jag hoppas ändå att han är på topp när han kommer hem. Jag behöver sällskap och aktiveras.
Här hemma blir jag totalt understimulerad och min städlust är liksom bara borta.

Nu väntar jag på att Boffa ska vakna så vi kan äta lite frukost. Hon ska till förskolan idag, och jag blir ensam i några timmar.

Hoppas att ni andra får en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0