Stickprojekt avslutat

Det var riktigt längesen jag började med filten till Bebis. Jag skulle nästan vara beredd att säga att det är lite jag att påbörja något och när det nästan är klart så lägger jag av.
Men idag tog jag tag i de sista varven och nu är den klar! Den kan nog behövas när det är 12 minus och snö ute.

NU är nog allt klart och förberett så varför kommer du inte till oss. Det finns många som är nyfiken på vem du är!




Den som kan de här grejerna och tittar noga ser ett o annat misstag. Men jag är nöjd i alla fall. Det är mitt första större projekt som faktiskt ser ut som en filt och inte en ojämn grytlapp.


Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva.

Nämen, så fin! Helt i min smak :)



Tack för din kommentar! Det är verkligen tröttsamt när okända människor känner behovet av att lägga sig i ens privatliv. Men, men ;)

2011-02-15 @ 11:25:33
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Rebeccas.se

Bra jobbat, superfin! :)

2011-02-15 @ 11:29:06
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0