Pulkabacken

Idag samlade jag min krafter till att ta en tur till pulkabacken. Jag får ofta dåligt samvete för att jag tycker att jag inte gör mer saker med Jennifer.
Idag kanske heller inte var den bästa dagen. Jag är på galet dåligt humör och ingenting får gå emot mig, jag exploderar.
Jennifer står ut, jag skäller på henne hela tiden. Det är för att hon inte stänger dörren för snabbt, eller jag hittar någon leksak på ett ställe där den inte borde ligga. Det kan vara vad som helst. Stackare. Snart är hennes pappa hemma så jag hoppas att han tar hand om henne bättre än vad jag gör idag.

Här är pulkabacken i bilder. Efter pulkabacken blev det så klart en kopp varm choklad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0