Pappa är mänsklig

Inget nytt på bebisfronten. Magen är kvar och jag känner ingenting. Jag tror ärligt talat inte att min kropp vet hur den ska göra.

Idag var återigen en dag i Uppsala, kalasdax i morgon. Fredrik har inte haft någon bra dag. Han har varit arg och sur mest hela tiden. Men nu mår han nog bra, för han har ett nytt Ps3 och ser Pacific. Låt inte mig störa...
Jag pratade med Jennifer om Fredriks humör i bilen. Damen som har lösningar på allt säger:
- Då får du köpa en ny pappa.

3 steg in i Br, leksaksbutiken, pekar Jennifer på något hon vill ha. Jag tänker att det är okej. Men Fredrik är snabb att berätta att hon fick en massa leksaker förra helgen (vilket stämmer) och därför kan hon inte få något nu.
Jag hör på Jennifer hur besviken hon blir, så jag skyndar mig längre in i affären, för att leta present. Fredrik får ta striden själv. Men det blev ingen strid.
För bakom nästa hylla hittade hon något annat hon ville ha. Jag vet inte vad hon gjorde, men Fredrik skrattade och sen så låg leksaken i kundvagnen. Alla glada och nöjda.

För mig var det bara ett friskhetstecken. Tänk att hårda F också kan smälta för Jennifers små valpögon. Dessutom blev det en leksak med några riktigt små detaljer, vilket inte damen håller ordning på. Så hur hon lyckades vet jag inte. För om jag visste, skulle jag göra samma sak varje gång jag hittade ett par skor =)






Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hejsan, jag sitter och funderar på om jag ska göra om min design ikväll eller om jag ska ha den som den är, vad tycker du om bloggens utseende, har du några ideer som du kan bjuda mig på? :)

2011-02-12 @ 18:25:57
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0