Obehagligt nära

Det är alltid otäckt när barn eller människor försvinner. Men när det är alltid lite extra obehagligt när det händer där man bor.
Jag vaknade i natt av helikoptern och tänkte väl att det var jakt på några busar. I morse var de tillbaka och polisbilen åkte runt i området.
Jag började kolla så att alla dörrar och fönster var stängda, för vem vill ha in en buse i huset?
Men nyss så läste jag på Aftonbladet att det är en 13-årig flicka som är försvunnen sedan igår.
De misstänker inget brott, men så är det väl alltid. Jag hoppas att hon faktiskt håller sig gömd frivilligt och är snart tillbaka. Men tänk om något otäckt har hänt?


Kommentarer
Postat av: Jeppenicoline

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-04-12 @ 12:02:12
URL: http://jeppenicoline.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0