Nu kör vi!

Aj aj aj, värkarna gör ont, men vem är gladar än jag? Ingen.
Igår vid 22-tiden gick vattnet och kort därefter tog värkarna fart. De är ju fortfarande inte så regelbundna som de ska bli. Men det är igång.
Jippie!

Jag och Fredrik hade vår tråkigaste dag ever igår. Vi gjorde ingenting och rent psykiskt så nöter vi på varandra. Vad kan bättre avslutas med att bebis är på gång?
Men innan han somnade kläckte han ur sig:
Se nu till att vi inte behöver åka förrän vid 8 i morgon, jag vill inte vakna kl 2. :)

Nu är klockan 1 och jag tror inte att det händer så mycket mer förrän tidig morgon. Jag hoppas att det kan vara relativt lugnt tills dess. Jennifer ligger o sover och jag har inte packat förlossningsväskan än... Herregud vi kan ju inte väcka grannarna mitt i natten, och hur ska vi få iväg J mitt i natten. Det finns ingen som vågar väcka den där damen när hon väl har somnat!

Få se när jag bloggar nästa gång... Det kanske blir när 3 har blivit 4, elller tidigare!

Kram


Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Lycka till!



Kramar

2011-02-22 @ 08:10:55
URL: http://Www.rebeccas.se
Postat av: Bea

läste att du fått en liten grabb, grattis tjejen!!!!

2011-02-22 @ 18:10:43
URL: http://bea-omtidenvill.blogspot.com/
Postat av: Lilla H

spännande! men oj läste en kommentar här nu om att du fått en pojke? grattis !

2011-02-23 @ 10:12:07
URL: http://haleyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0