Hallå rutin!

Det har gått fyra eller fem dagar redan, jag har ingen koll på dag eller datum längre. Men vem behöver ha det, med ett litet charmtroll i familjen.
Stackaren har råkat ut för en ögoninflammation. David är mest nöjd med tillvaron. Det är snarare hans föräldrar som fått vardagen ur spel.
Det finns några utmaningar som jag hade glömt bort sedan Jennifer var liten.
1. Passa tider
2. Sova och äta när man vill
3. Få ihop tiden med familjen och mig själv
4. Städning vad är det?


Bompa är stolt, hon tycker nog det är skönt att han äntligen är här. En gladare mamma framförallt.
Men det bubblar nog en del känslor hos henne.
Hon blev sur på mig för två dagar sedan och valde då att gå till sin kompis (S). Där berättade hon för hennes föräldrar att det inte känns som hennes lillebror, hon tror att det är S lillebror.



Något utav det gossigaste på en bebis!


Kommentarer
Postat av: Hanna Granlund

Grattis igen! Och David, vilket fint namn! Känner igen mig i det du skrev om att få ihop allt med mat och sömn. Lycka till med allt, vi hörs! Kram/Hanna

2011-02-26 @ 15:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0