En lugn söndag

Jag vaknade vid 4 och tassade ner. Det är riktigt kasst att jag inte kan sova, för det är nog det man behöver inför en förlossning.
Men tack o lov så somnade i soffan vid sju, blev väckt av att Jennifer kom hem. Hon klev försiktigt in och tittade på min mage.
- bebis har inte kommit än, säger hon.
Hon är hemma en timme, äter lite frukost med oss. Sen går hon tillbaka till S.

Nu ska jag nog fixa lite lunch, Jempa ska vara på väg hem. Sen sticker hon iväg till kalaset.
Den här helgen har jag inte sett henne mycket. Men det är bra att hon inte bara tittar på tv och spelar data. Men det är verkligen allt eller inget hos henne.

Få se hur hon ska sysselsättas i veckan. jag tänker inte ha henne på förskolan. Det kom ett mail om att många var sjuka och det fanns två kända fall av lunginflammation. Det är inte vad vi behöver just nu.


Kommentarer
Postat av: ANNE

ne usch för sjukdomar..

2011-02-13 @ 13:51:11
URL: http://anne.favs.se
Postat av: ANNE

SVAR: tack, vad gullig du är!! :D

2011-02-13 @ 18:32:36
URL: http://anne.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0