Döden

Idag ska en av mina bästa vänners mamma begravas. Hon avled hastigt vid 48-års ålder, vilket är alldeles för tidigt.
Jag tänker på dig, Alexandra.

Det är skrämmande hur föräldrars död hamnar mig och de som står mig nära. Jag förlorade pappa innan jag blev 20 år, min Ann-Sofie förlorade sin mamma för något år sedan och nu också Alexandra. Är vi inte lite för unga för att förlora våra föräldrar redan?

Varje gång blir jag påmind om hur mycket jag saknar min pappa egentligen.
Tiden har gått, 11 år sen, men det finns fortfarande stunder då det känns extra jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Bea

usch det är förjävligt att de dör ifrån oss. I dag begravdes en go arbetskollega, så sorgligt. Cancer, alltid denna förbanande cancer.

Men de lever i minnet, men så gärna jag önskar att de fanns hos oss också. kram på dig

2011-02-19 @ 11:01:25
URL: http://bea-omtidenvill.blogspot.com/
Postat av: Tesan

Man vill ju att ens föräldrar ska finnas tills man själv blir gaggig. Livet är inte alltid så roligt :-/ Skickar en kram!

2011-02-20 @ 22:53:19
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0