Alla hjärtans dag

Hoppas att ni haft en trevlig alla ♥ -dag . De jag har pratat med verkar ha haft det i alla fall. Förutom min bror som blivit sjuk på sin lediga vecka. Krya på dig!

Jag bakade en kaka idag för familjen. Både för min familj och EPA-familjen. EPA-familjen delade tyvärr på sig, alla kom inte samtidigt. Jag tror nog att lilla A blev nöjd. Hon fick namnam direkt efter förskolan.
Jennifer gillade den, hon har ätit hur mycket som helst.
Vi var även iväg till tandläkaren idag med J. Hon hade inga problem med sina tänder, de upptäckte dock en lös tand hos henne. En guldstjärna till hennes föräldrar som sköter hennes tänder så bra!
Det kändes dock inte lika bra att åka hem och mumsa kaka och dricka saft direkt efter. :)




Posten innehöll mycket och en rolig överraskning. Eftersom jag sålt min bil ska jag få tillbaka en del pengar från försäkringen. Det tackar jag för. Jag har ju begärt föräldrapenning, men vem vet när dessa kommer?! Man vet ju hur deras handläggningstider är och hört andra som väntat och väntat....

Nu väntar nog en lugn kväll tillsammans med Bompa. Pappa jobbar så han träffar vi nog i morgon.

Jag ska ringa mamma. Mitt dagliga samtal till henne. Om jag inte ringer får jag dåligt samvete. Usch, jag tänker så mycket på henne. Det var inte längesen hon förlorade sin man, och nu är hon ensam. Min samtal som varar 10 minuter är en klen tröst, men vad ska man göra när man inte bor grannar?


Ha en mysig kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0