Onsdag

Byggarbetarna börjar 06.30, tidigare var det kl 7. Men deras semestertider är väl över och de har väl ingen tanke på mig o David som gärna hade sovit en timme längre.
Det är som vanligt bara jag o David som är uppe. Igår gick F upp tillsammans med oss. Egentligen hade han planerat att kliva upp så att jag fick sova. Men hans startsträcka är så lång att jag hann kliva upp. Och när jag väl har klivit upp så kan jag lika gärna vara uppe. Så där gick jag miste om en sovmorgon.. Hmmmm

Renoveringen av Davids rum går sakta framåt. Men igår blev det i alla fall slipat och spacklat. Idag inhandlar vi färg. Sen ska det gå i en reasande fart.. Ha Ha
Jag kikar runt på inredning till rummet, men tycker det är jättesvårt. Det finns så mycket som är fint. Jag vill ha en stilren möblering och mitt stora problem nu är att hitta en byrå eller nåt annat att förvara kläder i.
Ska det vara byrå eller garderob? Jag bestämde ju att den förra garderoben som stod där inne skulle bort, så nu är den i garaget.
Men garderober ser väl tråkiga ut? Jag vill ha en vit, gärna lite shabby chick byrå med fina saker på. Nackdelen är att det inte finns någon plats att hänga kläderna på.
Vad ska jag göra, tips och idéer tack!

Nu ligger plutten bredvid mig och det låter som det är dags för mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0