Missbruk

När man är van att shoppa varje dag så blir det lätt en rastlöshet här hemma när det inte står shopping på "to do" listan.
Därför var jag ju tvungen att komma på Ica shopping idag. Veckomatsedel, inköpslistor hej o hå. Det är ett företag innan man kan åka. Ska vagnen med, ska vagnen vara hemma?

Vi har bytt bilbarnstol varför det inte längre är lika lätt att förflytta en sovande David. Han somnade såklart två minuter innan vi kom fram. Typiskt.
Så det blev till att sitta i bilen för mig, ganska skönt ändå. Jag gillar inte att handla när jag är hungrig, och det var precis så det var idag.

För några dagar sedan gjorde vi samma misstag, åkte iväg och skulle handla med en hungrig Maria. Fredrik fick utstå mycket skäll och kunde inte räkna med respons från mig om det var något han undrade över. Jag blir en häxa när jag är hungrig. Jag lovar, jag tar nog inte i. Jag har några som kan intyga det? =)

Vi brukar alltid få för "mycke"t av något när vi handlar, det kan vara 14 shampoflaskor, tandkrämstuber you name it. nu har vi gjort det igen, med blöjor....





Kommentarer
Postat av: Lisa

Hehe.. man shoppar alltid bättre när man e mätt och belåten.. ;)



Vad har ni valt för bilbarnstol förresten? Vi har liksom inte hittat ngn ännu.. blir väl att åka in till NTF och testa ut en snarast!



Ha en bra dag!

2011-08-22 @ 10:25:00
URL: http://skargardsmamman.blogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-08-23 @ 22:44:35
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0