Kalastider

Okej, var har de sista dagarna tagit vägen. Jag har inte bloggat på fyra dagar. Är det min nya telefon som gör att jag ratar datorn?
F har börjat sin semester, så nu är familjen hemma o myser tillsammans, nästan alla. J är hos S från vaket tillstånd till sovandes. Henne ser man inte mycket av.
Hur som helst så blir fröken 6 år nästa lördag. Fatta, 6 år. Hon börjar förskoleklass den 17 augusti, det känns stort.

Kalasplaneringen ligger jag efter med, men inte nån gång har jag varit i tid. Så det förvånar mig inte. Jag och Boffen gjorde egna inbjudningskort, för att bygga upp kalaskänslan. Den här gången blev det blommor som vi gjorde.


Ett hav av blommor. Det brukar vara lite svårt att få alla barn att komma på kalaset, det är fortfarande sommar och många är bortresta. Vi får se hur det blir i år..

Förra året hade vi svårt med presenter till henne, jag kommer faktiskt inte ihåg vad hon fick.
Men i år blir det skolsaker, cykelkorg och Nintendo Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0