Födelsedag

Det känns fortfarande stressigt i kroppen. Inredningen av Davids rum kommer få mig att storkna. Jag vet inte hur många gånger vi varit iväg för att hitta en massa saker. Jag letar ju efter bestämda saker, och när de inte finns, ja, då blir jag galen.
Så nu återstår nätshopping för mig. Jag håller på att tappa greppet över vad jag har köpt, vad som är beställt och vad som ska köpas.
Jag är nöjd med shopping, men när jag säger det så är det ingen som tror mig. Ha Ha

Idag fyller bästa Boffa 6 år, vilket firades med frukost på sängen i morse. Hon öppnade sina presenter i ett rasande tempo. Hon höll på att tappa hakan när hon öppnade det sista paketet och insåg att det var ett Nintendo Ds. Synd att jag inte kunde fånga blicken.
Eftersom det är hennes dag fick hon bestämma vad vi skulle göra. Hon valde badhuset, så hon och F åkte iväg och badade.
Så vad blev över för mig och David? Shopping!
Efter badet blev det ett besök på Max.

Jag hade tänkt att ge er en bildbomb men batteriet på kameran dog, så det får vänta. Däremot kan jag bjuda på en video med en övertrött David.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken supergo´ videosnutt du har lagt upp!

2011-08-13 @ 22:37:05
URL: http://skargardsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0