Efterfrågad outfit

Puhh, nu har David vaknat kl 6 två dagar i rad, det är stor skillnad att kliva upp kl 6 jämfört med kl 7. Jag är helt slut, jag fick själv ta två nap igår på dagen... Som sagt, jag är inte 25 längre.

Det har trots det gått framåt med sömnen och David. Nu kan han faktiskt läggas vaken i sin säng och somna på egen hand. Det fungerar bättre när pappa lägger honom än när jag gör det. Står jag vid sängkanten vill han gärna amma, pappa har inte så mycket att erbjuda, varför det är lika bra att somna på en gång.
Han rullar nu också över på magen på 0 sekunder och hasar sig runt i sängen. Så varje natt ser man ett huvud som sticker upp..

Dessutom har David helt plötsligt börjat rulla över till mage, vilket har varit det värsta läget hittills. Kanske för att det börjar bli dags att förflytta sig. Han ligger på magen och drar upp benen under sig, sen åker benen ut i sträckt läge igen, vips så har han hasat sig framåt!
Duktiga David! Det är nog inte så långt bort innan han faktiskt tar sig framåt. Jag ska försöka fånga det på film också.

Idag ger jag gårdagens outfit på David. En ac/dc body från Lindex som brorsan köpte. Fredrik diggar den också.


Hur tuff som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0