Detaljer

I förrgår somnade David redan vi femtiden på eftermiddagen, ingen nap, utan för natten. Jag var inställd på att få kliva upp med honom vid tre tiden på natten men icke. Han sov till halv åtta. Helt imponerande. Trenden höll ju inte i sig, i går var det andra bullar.
Idag somnade han vid sextiden, få se om det också är för natten. Jag känner att jag behöver det idag. Bara såsa i soffan eller här, där jag sitter nu.

Inredningen av hans rum fortsätter. Idag kom ett paket med lite saker.

Bland annat den här fina helikoptern från teddykompaniet.

I övrigt så fick jag min efterlängtade sushilunch idag. Det var så längesen jag åt sushi, så gott!
Vi invigde också områdets nya lekplats idag. Den får höga betyg av Boffen. Fredrik önskade sig lite mer utmaning.







David gungade för första gången i sitt liv idag. Men jag vet inte om han tyckte att det var så roligt.

Han håller sig hårt om händerna =) Hej o hå vad det gungade på...
Han kommer nog gilla lekparken senare. Det fanns en massa att klättra på.

Davdis outfit kan jag också bjuda på
Mössa Parvel från Åhlens, David lever verkligen upp till bad hairday. Ha ha
Ribbad body, byxa och strumpor från Lindex

Jag är på jakt efter skor till David, någon som kan ge ett bra tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0