Buzz

Jag har genom Buzzador nu fått möjligheten att testa Vanish. Och bokstavligt talat, jag kommer kunna testa. Paketet jag hämtade vägde 8 kilo, och det innhöll alla produkter som Vanish gör. Dessutom 10 vanishpåsar att buzza vidare till andra.
Några påsar har redan åkt iväg till grannar. Buzzningen i området får nog fortsätta.

När Vanish började göra reklam trodde jag att de gjorde narr av all annan reklam och att det skulle bli seriösare efter inledningen, men icke. Jag kan inte tycka att reklamen är förtroendeingivande så att jag skulle köpa Vanish.
Att jag började använda Vanish var genom bekantas rekommendationer. Och sen dess, för något år sedan använder jag Vanish. Det är verligen en effektiv fläckborttagare.
Det som Vanish inte tar bort, försvinner inte hur man än gör!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Skämtar du.. det var galet men roligt mycket! :D

2011-08-29 @ 13:58:34
URL: http://skargardsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0