Varför är det alltid så...

Jag blir så trött på mig själv. Nu har jag en bil och kan åka iväg och ha roligt hela dagarna, men tror ni att jag gör det? Nä för jag känner mig så fattig att jag inte vågar gå utanför dörren.
Det finns två barn och en mamma i familjen som har stora behov av kläder och skor. Men att David behöver kläder vågar jag knappt viska till F, han tycker vi köper kläder varje vecka. Han märker inte behovet lika snabbt som mig. Han brukar inte klä David. Det beror inte på att han är lat eller inte tar hand om honom, han är världens bästa pappa.
Men när han har klätt honom så brukar jag klä om. Det är inte alltid kläder passar med varandra. F har helt enkelt gett upp. Men så igår bytte han ändå stassen på David och då kommer han snabbt som den ut ur tvättstugan och säger att David inte kan ha byxorna, de är för små.

5 minuter senare så stod det kläder på inköpslistan. Ha ha, jag har mina strategier! Tjohoooo.

Jag hittade en massa fint som jag ville köpa till Jennifer och David men på min axel satt någon och ropade "fattiglapp". Så jag fick hejda mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0