Bingo

På tv ser jag ganska mycket reklam om att spela bingo. Mina fördomar om bingo är gamla tanter som sitter i någon rökig källarlokal och spelar bort sin pension.
Men jag tror inte att "dessa" damer sitter på nätet och spelar. Så därför är jag lite intresserad av vilka det är som spelar bingo på nätet... Har du någon bingoerfarenhet?

Den bingo som jag kommer närmast är Bamses fyra i rad, vilket inte är bingo. Men närmare än så kommer jag nog inte... Och inte vinner jag något heller för motståndaren är Jennifer och hon har ju sådan tur. Och om turen inte är med hennes så drar hon till fuskeriet. :) Antingen så ändras färgen på tärningen när man tittar bort en kort sekund eller så ändras spelreglerna under spelets gång. För att lika snabbt återgå till de "riktiga" spelgreglerna.




Det ser ut att finnas många olika varianter av bingo. Undrar om jag kommer prova hur det fungerar?


Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Språnget i v 8 reagerade Elliot med lite på. Skrek till och från i en helvtimme två kvällar. Men det var allt. Språnget i v 5 och i v 12 märkte vi inte av alls.. Hoppas han blir sitt vanliga jag snaaaart! :)

2011-04-13 @ 15:18:41
URL: http://hannaz.se
Postat av: Annika

Bingo är ett underskattat spel :)

sv: va roligt att du gillar dom! Jag gjorde dom till en kompis så jag har själv blingat dom :)

Kan blinga till dig också om du vill ;)

2011-04-13 @ 18:46:58
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0