Vem står ut med mig?

Det är knappt så att jag gör det. Jag känner mig totalt schizo och har inte koll på nåt.

Det är kaotiskt på jobbet, jag ska snart iväg på semester och kalendern är överbokad. Snälla Fredrik ska hjälpa mig genom att ordna barnvakt idag. Och vad händer?
Han ringer tillbaka och berättar att det är ju jag som lovat att vara barnvakt idag. Just ja!

Men nu sitter jag här ett ballerinapaket senare och undrar varför jag är så stressad. Kanske att jag har bättre koll på grejor än vad jag trott. Eller så är jag helt fel ute =)
Hur som helst barnet, Alma, har gått hem. Hon tyckte det var skoj här med mig och Bompa. Hon skrattade och lekte hela tiden.
Dessutom fick jag höra tack ifrån henne, "tatt". Så går det när man är snäll och matar henne med vindruvor...
Bompa tyckte själv att hon var en bra barnvakt, till och med hon var på humör för att leka med Almis.

Nu kanske jag till och med hinner sticka lite idag. Filten börjar bli tung och jag behöver mer garn, kanske får bli ett projekt i morgon.

Go natt goll folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0