På promenad

Ytterligare en dag med härligt väder. Jag pratar med F som är på jobbet. Han säger att det är mycket och göra eftersom planen ska undvika åskmolnen och inte kan följa sin flygvägar. Vila åskmoln? Är de fulla eller? =)

Bomp är bättre idag och har inte klagat över någon smärta. I morse när hon fick frågan hur det var svarade hon "bra". Men trodde genast att det ordet skulle göra att hon fick gå till dagis så hon ändrade sig och sa att det gjorde ont.
Senare efter frukost när hon såg barnen ute på förskolan fick hon en idé om att det skulle vara roligt att vara ute. Varför hennes sjukdomstillstånd ändrades direkt till bra igen. Med andra ord: Det är ingen fara med henne. Den här gången slapp hon en öroninflammation. Vilket jag ser som ett stort framsteg, det har aldrig hänt tidigare.

Så vi tog en liten promenad idag. Bompa plockade blommor och hittade en siamestussilago.


Kommentarer
Postat av: Nina

hahaha...va skoj att det var min blogg som dök upp...nu har jag även din blogg som jag kan kika in till å läsa...kram

2010-05-23 @ 00:19:15
URL: http://ninaludde.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0