Åldersgräns

Jag skrev tidigare (här) om hur åldern för att visa leg på affären höjs i samband med att jag blir äldre. Det är nästan alltid så att jag måste visa leg. Oavsett om jag är på systemet eller på affären för att köpa snus till F.
Nu börjar jag bli så gammal att jag ser det som en komplimang, men tidigare har jag bara blivit irriterad över att se ung ut. Det är väl ett tecken på mognad kanske. Ha ha.

Så i fredags när jag var på ica skulle jag även köpa folköl för andra gången i mitt liv. Varje gång jag handlar varor som det är åldersgräns på känner jag mig som en bov. Till och med när jag ska köpa red bull eller nåt.
Jag uppträder säkert på ett skumt sätt i butiken.
Hur som helst, folkisarna låg i min korg. Kön var lång och jag hamnade vid hyllorna där de också säljer hygienartiklar och plåster.
Hittade superbra grejor för vårtor och torr hud. Superbra vet jag ju inte än, men det känns som att det är superbra.
Tror ni att jag behövde visa leg? Nähä, inte när jag hade säkra PROstuff i korgen. Vårtmedel och medel mot hård hud är tydliga tecken på att man är gammal. Ha ha.




Kommentarer
Postat av: sara

svar: tack, snälla du. :)

2010-05-24 @ 14:03:43
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0