Syskon

Ja, så är det. Bompa ska bli storasyster!

Känslan är underbar, men ofattbart. Efter tre års försök att få ett syskon bestämde vi oss för att acceptera läget. Att inte glömma Jennifer och hennes barndom. Vi skulle koncentrera oss på vår lilla familj och skämma bort henne till max.
Men av någon anledning tog jag ett test förr förra söndagen, och det visade +. Snart därefter insåg även psyket att jag var gravid. Så då kom illamåendet direkt.
Så nu går jag mest runt och bara mår illa och är satans trött hela tiden. Men jag är fortfarande glad.
Fredrik flyttar nog snart ifrån mig, för mitt humör är vidrigt och jag kan till och med bli irriterad på hans röst enbart.
Jag tjatar om mat hela tiden. I helgen åt jag säkert sju korvar på en dag. På vågen vågar jag inte ställa mig.

Nu är det bara att hoppas på att det går vägen. Men jag känner mig oförskämt säker på det. Om nu någon liten rackare har lyckats hålla sig kvar och befruktats så sitter den nog där!


Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Åh grattis, vad roligt! :)

2010-06-22 @ 23:04:41
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0