Inskrivning

I fredags var vi på inskrivningsbesök hos barnmorskan. Hjälp vad papper och broschyrer man får.


Jag har en hel del sommarläsning.

Allt gick bra, jag har ju slutat oroa mig för prover och sånt. För så fort jag går till doktorn så är ju allt bra. Alla mina värden var toppen.
Jag uppskattade min vikt till 54 kilo. Men jag fick ändå ställa mig på vågen. Och det var ju roligt, för jag vägde ju faktiskt bara 50 kilo. Efter så många år är min självbild fortfarande ganska skev.

Nu är det bara att vänta till 20 september då det är dags för ultraljud. Sen blir det besök hos barnmorskan i vecka 25. Bara det inte krockar med Thailand.. Måste genast räkna efter.

Fick uppmaningen om att gå upp i vikt av barnmorskan, men hur ska det gå till? Jag kan inte äta mer än vad jag gör. Jag kan inte röra mig mindre för den delen heller, då får jag ju blodproppar.

Mitt illamående börjar avta, med undantag för igår. Då mådde jag skit hela eftermiddagen. Nu mår jag okej, förutom att jag behöver nåt att äta. Hela huset ligger o sover så här sitter jag med ett yoghurtglas och är totalt otillfredsställd. Jag vill ha frukost nu!

Hoppas att den här dagen bjuder på nåt spännanade att göra, gårdagen blev tråkig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0