Depression


Tjafs varje morgon. Jag plockar fram kläder, hon gnäller och skriker över valet. Allt jag tycker är fint tycker hon är fult.
Hela dagen kan verkligen vara förstörd om hon blir tvungen att bära kläder som jag har valt. Jag blir lessen på ögat.
Det går inte längre att handla kläder till henne om hon själv inte är med och bestämmer. Va f-n, hon är snart fem år, varför denna beslutsamhet?
Dessutom säger hon att hon ska bygga bilar när hon blir stor. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig om min lilla prinsessa.




Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Jobbigt! Du får väl köra omvänd psykologi på henne. "du får absolut inte ta på dig den tröjan" ;)



styrkekramar!

2010-07-14 @ 19:11:48
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0