Nyårsmidda´n

God fortsättning! Nu är det år 2010 och än så länge kan jag inte säga annat än att det är ett bra år. Okej, igår kanske jag inte var i form att uttrycka mig. Men nu har jag återhämtat mig.
För att fortsätta där jag slutade så ökade ångesten ju närmare klockan blev 18.
 Efter en liten fördrink så kändes det bättre. Jag blev nöjd med både sminkning och kläder.



Humöret var på topp. Vi blev också de enda gästerna, vilket jag faktiskt blev lite lättad över. De andra stackarna låg hemma i kräksjukan.



Kvällen blev verkligen lyckad. Jag hade riktigt trevligt och roligt. Vid tolv började det smälla utav bara den, men innan vi förstod att klockan var tolv hade det nya året börjat....


Tjejerna hade också roligt, men båda somnade i soffan till slut.

De fick läppglans av värdinnan, vilket den ena smetade på ögonen som "ögonlack" och den andra åt upp det.

Efter mycket skumpa så var det fler som blev trötta




En stund senare låg han till rätta

 Vid 04.15 var det dags för småbarnsföräldrarna att ta sig hem. F vaknade till men vägrade lyssna på att vi skulle gå hem. "Vi är redan hemma".

Jennifer sov till 11 på nyårsdagen vilket jag tackar henne sååå för. Och tack lovley grannar för en underbar nyårskväll. Riktigt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0