Beslutsångest

Idag hände mig nåt som aldrig hänt tidigare.



Under 2009 har jag bara tjänat 1000 poäng på Åhlens. Innan 19 februari ska jag ha kommit upp till 10 000 poäng annars ska jag betala 100:- för att behålla mitt medlemsskap.
Jag vet att jag inte kommer handla på Åhlens inom tidsramen, men ska jag betala 100:- och behålla mitt medlemsskap eller ska jag gå ur? Går jag ur blir jag ju av med mitt prickiga kort i plånboken, vilket i sig är bra. Jag som tidigare klagade på just förvaring av alla kort. Så att inte vara medlem skulle ju innebära ett kort mindre.
Det överväger nog att använda sunt förnuft och inte vara medlem. Då spar jag 100:- som kan läggas till Thairesan. Och eftersom jag uppbenbarligen inte handlat där så mycket så borde jag ju inte sakna det,eller?

Jag har varit medlem sedan 1997 och vad har jag fått, jo lite checkar då och då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0