Barnshopping

Pengarna ska ju sparas för Thailand väntar ju. Men mitt tidigare problem är ju att om jag inte ska göra av med pengar måste jag ha husarrest. Och det funkar ju inte. Och på nått sätt är det alltid lättare att lägga pengarna på Bompa istället för mig. Kanske för att det också är försvarsbart, inte vet jag. Jag ser det i alla fall som ett tecken på att man tar ansvar som mamma. Kanske inte att förse barnet med en massa prylar, men att sätta det i främsta rummet.

Under F lämnade blod åkte jag och Bomp till Barnens hus.

 Jag tycker också om att strosa omkring därinne. Det finns en massa roliga leksaker att titta på. Även om mycket är nytt och lite flashigare än när en annan var liten så hittar man den massa saker som man själv hade.
Jag plockade på mig en del saker. Jennifer säger " nu handlar vi inte mer mamma".
nä, bara prova lite... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0