Hur sarkastisk kan en 5-åring vara?

Det borde ju inte tillhöra det normala, men jag tror att B är skadad genom att växa upp med P. =)

I veckan när vi var iväg och träffade Fs Gbg vänner valde Jennifer att stanna hemma hos farmor och farfar.
Farmor har aldrig ringt tidigare för att det skulle ha varit något problem, men den här kvällen ringde hon tre gånger. En gång för att hon inte hittade pyjamasen, vilket Jennifer sa att hon hade.
Jennifer har inte använt pyjamas sedan 2 års ålder. Senare ringde hon för att Jennifer ville att jag skulle komma hem. Jennifer ville inte sova, jag ville inte hem. Det var ganska sent på kvällen och jag kunde då muta med en film.
Jennifer tittade på film och farmfor kämpade för att hålla sig vaken, Jennifer somnade därefter.

På morgonen när hon vaknar säger hon till F
- har du tappat hörseln, eller?
På hennes tonfall förstår jag att hon inte är glad och frågor om det är något. Hon vill inte titta på mig och säger:
-Om farmor säger att du ska komma hem, så ska du ju det! Du sa aldrig att du skulle vara borta så länge.
Nu får du två chanser, nä, tusen chanser. Sen tänker jag inte prata med dig mer.

Tio minuter senare hade J mjuknat och var sitt gamla jag igen.

Själv ska jag undvika att såra henne igen!



Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Nina

ja det är bäst att du är försiktig med dina tusen chanser...jag menar så de inte tar slut...hahaha hon är ju för rolig lillstumpan =)

2010-08-08 @ 23:01:47
URL: http://ninaludde.blogg.se/
Postat av: Tesan

Hahahahahahha!!!! Hon är helt jäkla underbar! Men vem har hon fått dom orden från? ;-) Ger du också tusen chanser? :-D

2010-08-19 @ 11:27:25
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0