Lördagsmys

Det blev inte så mycket fredagsmys för min del den här helgen. Jag förlängde min vecka med fyra timmars jobb även på lörda´n.
F var hemma med Bompa. Det kändes mycket konstigt att vara på kontoret när inte en människa var på plats. I alla fall inte på min våning.

Men ganska bra ändå, för det var städat när jag kom hem. Sen avnjöts hämtmat och gott vin.



Vem vet, snart är kanske de goda dagarna slut. Allt för en vulkan. Snälla snälla Island, sprid inte mer ont i här i världen.

Det fanns en grymt bra kommentar på di.se. Det var någon som skrev att Island är skyldig många i världen en massa cash, men de har tydligen missuppfattat det och spridit en massa ash istället.

Till en början var den inställda flygtrafiken inget som oroade oss. Men i helgen när vi tänkt mer på vad den kan göra så är vi faktiskt lite oroliga nu. F kan ju bli av med jobbet om vulkanen inte somnar snart. Det här kommer bli en värre kris än lågkonjukturen. Reinfeldt vad tänker du göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0